Ida...



Tränade rygg igår:

* chins med 25 kg - 9 reps, chins med 40 kg - 3 reps, 30 kg - 5 reps, 25 kg - 7 reps
* sälrodd med hantlar
* baksida axlar i maskin
* serratuspress

Igår bestämde Ida och jag oss för att göra slut. Vi var överens om det. Det är inget som har hänt utan det har blivit sämre och sämre. Det går inte förklara riktigt varför det tog slut så jag ska inte försöka göra det heller. Vet att det blir mycket rykten om varför det tog slut, men snälla tro inte på allt ni hör... Ida är en underbar tjej och vi har haft ett jättefint år tillsammans, tack Ida :)

Nu ska jag åka och jobba som personlig assistent. Vi ska på GP ikväll :) Sen sover jag där och imorgon jobbar jag på Stenbäcken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0