Träning Norrköping

Blev gästträning på World class i Norrköping idag ihop med Robin!
Riktigt bra gym med luriga maskiner och bra speglar :P
Köttade Axlar och övre bröst idag och just eftersom det var en hel del luriga maskiner så körde jag mage idag igen :)

 Maskin för övre bröst... jag är mycket för fria vikter, men tror det är kan vara bra att köra maskiner oxå ibland! Roligt om inte annat :)

 Per baklänges blir snöre? Eller är det Rep?

Blev även ett besök i Gymgrossistens butik, alltid kul att kolla på lite kosttillskott, köpte med mig en påse (en portion bara) Massacra, en PWO.

Nu handlar jag mina kosttillskott hos Freddy Omme http://www.muskelbygget.se/ och är mycket nöjd med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0