:)

I måndags var jag i Jönköping för att gästträna.. Ida skulle dit så jag hängde med, gick till första gymmet jag hittade och sa att jag ville träna en gång.. 195kr(!) tack så mycket hej då, ring inte mig mer blablabla... Sen gick jag vidare för att leta efter något annat gym men eftersom jag hatar att leta, det borde vara förbjudet att leta efter som det är så tråkigt, så gav jag upp efter ett tag...

Sen på kvällen blev det lite "PT-jobb" då jag var hemma hos en för att snacka träning och kost :) Det är en man som har fått en mer och mer osund livstil som behöver hjälp för att komma igång och träna och äta bättre. Jag förslog att han ska börja med att äta en bra frukost, gå 15 minuter om dagen, dricka någon kopp kaffe mindre på kvällen (han dricker mycket kaffe) samt skriva upp allt han äter under några dagar.

När man ska gå från helt oaktiv och dålig kosthållning och börja med en mer sund livsstil är det viktigt att ändra på några saker i taget annars blir det lätt att man ger upp och faller tillbaka till den dåliga livsstilen.
 

Igår däremot blev det gästträning men i Västervik på ett gym där jag varit ett par gånger innan, Atlet!
Gjorde magnetröntgen i Vvik igår så PG hängde med och det blev alltså ett träningspass där! Jag körde övre bröst axlar och mage, sköna maskiner där och ett trevligt gym :)
Känner faktiskt lite träningsvärk idag, både axlar och mage!

Slutade jobba 08,15 idag så nu fikar jag sen blir det fika igen med Ricky och Jonte sedan blir det ett ryggpass på träningshuset! Jobb igen vid 13,00 till 08,15 imorgon då jag och min underbara flickvän kör ett gympass innan vi tar ULXen och åkter till Liseberg och busar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0