Starkare.. och CLA

  Spänntönt.com

Blev ett sent axelpass idag, kände mig stark idag men känner mig "slät" och  har tappat lite former pga ökat fetttryck.. Är inte så ofit kanske men märker direkt när jag går upp några hekto bara... 

Men ytterligare i styrkeökning, en 11a på 39kg axelpress med hantlar och en 6a på 41kg i 3e set :)
blev 2 vanliga set axelpress sen 1 set axelpress+axelpress med stång, sen axelpress med stång+hantellyft framåt och axelpress+hantellyft framåt igen... totalt 8 set

Utsida axlar hantellyft åt sidan 16kg+10kg, 16kg+10kg, i cable 25kg+15kg, 25kg+10kg (totalt 8 set)
Körde även 4-5 set sittande tåhäv - vader


CLA

Börde idag med ett nytt kosttillskott CLA. Jag har 3 burkar och tänkte prova CLA nu i 3 månader, jag har aldrig kört CLA innan och förmodligen kommer jag inte märka så jättemycket, men liten effekt bör den ha på fettförbränningen.

"Studier visar att ett Clarinol™ CLA förbättrar kroppssammansättningen genom att hjälpa kroppen att frigöra och bränna underhudsfett, framförallt ohälsosamt bukfett, minska nyinlagring av fett i fettcellerna och öka mängden fettfri muskelmassa.

Genom en förbättrad kroppssammansättning upprätthålls kroppens basala ämnesomsättning (BMR) och fler kalorier förbränns varje dygn. Clarinol™ CLA är inte bara effektivt för fettreduktion utan även för bevarande av vikten efter en viktreduktion. Särskiltgoda effekter ses hos hos dem som samtidigt tränar och äter en balanserad kost. CLA kan med fördel kombineras med Omega-3 för optimal kärlhälsa.

CLA är en helt naturlig fettsyra som finns i små mängder livsmedel såsom kött och mjölk. Clarinol™ CLA framställs ur tistel med hjälp av en patenterad process där de verksamma CLA isomererna (c9, t11 och t10, c12) koncentrerats till sin maximala nivå. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0