sjuk lite...

 Bra lår som vissa redan noterat ;) Riktigt katastrofalt! Men 11e oktober får jag träffa ortoped sen blir det förhoppningsvis operation och en kortare tids rehab innan dom där små jävla tunna benen ska köttas på rejält :D

Blev ingen träning igår, var sjuk lite och idag lite bättre men fortfarande lite dåligt, mest slö... Tur att jag var världens underbaraste tjej som tagit hand om mig!

Som vanligt när jag är sjuk, kang jang, ingefära, grönt te, blåbär, extra vemma, c-vitamin och en stark tro på att det ska gå över fortare! Räknar med att kunna träna rygg imorgon förmiddag innan jag börjar jobba 13,00 till 17,30 lördag... sen jobb hela söndag.. Men känns helt ok att jobba lite nu när jag varit ledig i 2 veckor :)

Blev en fettmätning här ikväll och jag har bättre än jag trodde, hade gissat på 7,3-7,4% men hade 6,9% (snällt mätning?) Mätte även biceps och den var 45 cm...

Grattis till kosttillskottsexperten Robin Stolt som gjort comeback igen och idag tog 110kg i bänk :D  Och grattis till honom att han återigen har mer fett än mig ;)

Kommentarer
Postat av: Fatih

Hej,



Underbar blogg till att börja med, hittade den idag när jag kollade igenom lite träning.



Hur mäter man kroppsfett, har prövat en maskin på gymmet men då håller man bara i den och den svarar i % men känns inte som en säker källa.



Hälsningar,



Fatih

2010-10-07 @ 13:04:46
Postat av: Ekbjorn

Tack :)

Nej det är sant, dom kan visa ganska mycket fel, det kan fela på upp till 10% faktiskt

Den mätmetod jag använder mig av heter Caliper och det är en slags tång som man klämmer tag i underhudsfettet, på mage, ryggen, biceps och triceps sedan tittar man i en tabell och får fram en fett%... Den metoden blir mer exakt :)

2010-10-07 @ 15:54:05
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0