Shaker

85,5kg på gymmet idag!

Shakers <3

Vad skulle jag göra utan min kära shakrar? Nu jobbar jag ett dygn från och med imorgonbitti och har fixat allt ikväll, gick åt inte mindre än 6 stycken! En havregrynsdrink till frukost , mat mitt på dagen ersätter jag med en havregrynsdrink eftersom jag inte orkar stå o laga nån mat nu.. men why not, får ju i mig allt jag behöver i en havregrynsdrink :D Sen mellanmål en havregrynsdrink haha! En keselladrink på kvällen sen en shaker med nightpro sen lördagmorgon när jag vaknar på jobbet, en portion aminosyror... (Äter frukost hemma sen)

Bra benpass förut för övrig, körde benpress på 200kg.. gick lite sen när jag kom tillbaka la jag på 40kg till sen när jag skulle köra igång kändes det tungt och då märkte jag att det var 290kg på.. jag hade alltså lagt på 50kg utan att jag kom ihåg det, riktigt smart ju... Riktigt bra tryck i hela benen, underbart!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0