Vill vara riktigt fit ju!

Morgonvikt: 0 kg
Fett %: 6,4%.. Stämmer nog bättre än drömmätningen häromdagen! Men 6,4 får ändå anses bra :)

Men nu ska jag försöka äta några hundra kcal extra om dagen, jag får ta att jag går upp till 7% kanske i BF...
Något eller några hekto kvalitétskött innan sommaren skulle ju inte skada :D Låter lite men det är ungefär så mycket jag kan öka om jag inte stoppar i mig några riktigt busiga piller och det ska jag inte göra!

En bodybuilders största dilemma: Vill vara fit men ändå göra ökningar på gymmet... och det går att vara fit och ändå öka men det är svårare och det är omöjligt att hålla riktigt bra form och ändå öka!


 Foto: http://www.christercarlsson.com/

Cirka en timme kvar till övrebröst och axelpasset... blir att titta på http://www.youtube.com/watch?v=HRMqlyDO3qo som uppladdning sen! Det är bra killar, dom är små oxå...

Kommentarer
Postat av: Anna ST

0 kg?

2010-03-29 @ 15:17:01
Postat av: Anonym

Haha ja typ :D

2010-03-29 @ 17:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0