Nya övningar är bra!

Besök från Hultsfred, offe gizmo o annie, fettmätning här sen ryggpass på gymmet! Sen kom danne ner o körde sitt 147e pass den här veckan :)
Offe visade en annan variant på hantelrodd som tog riktigt bra, provande även sälrodd med hantel o lutning typ, oxå bra övning!
Passet så ut typ så här:

* 1 set chins
* 4 set latsdrag
* 2 set chins, smalt grepp

* Hantelrodd 4-5 set
* sälrodd med hantlar 3 set

* Baksida axlar i pecdec 3-4 set
* Ryggres 3 set

Minskar på kcal lite till nu, mindre gainer och mindre ris till maten typ... Tar lite i taget, dom första dagarna är mest för att vänja kroppen vid mindre portioner så jag slipper bli hungrig, ett tillstånd som jag hatar och vill undvik i möjligaste mån!

Körde lose it innan träning idag me.. promenad med sen vad det lider! Det värsta är väl att ikvälll/inatt blir ingen cardiokväll direkt, tänker inte berätta va jag ska göra eftersom det här är en seriös träningsblogg ;)


foto:http://www.christercarlsson.com/

Ring inte mig mer


Kommentarer
Postat av: Anna ST

Jo, berätta!

2010-03-08 @ 11:56:00
Postat av: Roooooonja E**

Gillar det jag ser! Gilla på fb! ;)

2010-03-09 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0