Beskvier?

Blir ett kort inlägg i afton med tyvärr.. Har jobbat i Hfred idag på mit gamla jobb, elevassistent i en klass med härliga elever! Kul! Gjort våfflor idag bland annat o imorgon blir det bad och annat trevligt :)

Fotbollsträning idag, skoj, nya bollar oxå dagen till ära... 3 nya clownbollar, GUT :D
Sen var jag ute hos mogge och snacka lite träning, acke var där oxå o blawhde lite! Åt nyss mat, blev lite sen mat idag men så kan det bli ibland och det gör ju inget, hade me en bar ja kunde ta förut när jag inte hann äta på ett antal timmar... Jävligt smidigt med bars!!

Imorgon ska jag försöka med några vettiga inlägg, nu är klockan läggdax för mig som ska upp tidigt...

Kommentarer
Postat av: Louise

Måste bara tipsa dig om en blogg som du säkert kan finna intressant: http://dietistschober.wordpress.com/

det är en kille som går dietistutbildningen i Göteborg (samma som jag går) som nu börjat blogga.

Enjoy =)

2010-03-28 @ 20:51:41
URL: http://carter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0