Vikten på väg åt rätt håll!

Idag tog jag sovmorgon och sov enda till 10, på grund av vissa omständigheter :) Fick skjuta upp träningen en timmme men det gick bra, börjar inte föräns 15,30 idag så det är gut!

Vägde mig ju i lördags morse och vägde då 81,1kg sen vägde jag mig igår: 82,0kg sen idag 82,5kg...
Det mesta är ju vätska som kreatinet binder så viktuppgången kommer ju självklart stanna av snart men det är ju skönt att inte väga 81 längre, det är den töntigaste vikten jag någonsin haft!

Ser på mig själv att jag är mer "slät" redan men det gör ju inte så mycket, deffar bort överflödet jag lägger på mig nu rätt snabbt sen när det är dax för deff igen :)

Körde rygg idag, klarade 17 chins i första.. en bra bit kvar till mina 20 som jag ska klara! Körde 7 set lats idag iställlet för 5 och 5 set rygglfyt istället för 4, och mitten av rygg och baksida axlar typ som vanligt, på torsdagkväll lägger jag mer fokus på baksida axlar och mitten av rygg!

Nu blir det feed the machine sen fixa alla kosttillskott som ska med till jobbet! Sover där inatt oxå så blir ju en hel del.. Kvällsprotte, morgondrink, kreatin+kolhydratspulver, omega 3, ala, hemotropin, vitamintablett...


Kommentarer
Postat av: Hanna

men fy och skam för sovmorgon! Be a man and handle it ;)

2010-01-06 @ 23:00:43
URL: http://hannaarosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0