"Svag" i ryggen...

Körde rygg förut som sagt, blev lats, mitten av rygg, baksida axlar och lite underarmar... Nedre del rygg ska jag träna imorgon ihop med ben tänkte jag.. Asladdad idag, tänkte klara 20 chins, eller iaf 19.. Gick det bra? Inte direkt... Klarade 17 bara! Störande.. Har ökat bra i styrka på framsida och i ben under dom här veckorna, dock inte lika mycket i rygg av nån anledning, men det viktigaste (för mig) är inte hur stark jag är utan hur kroppen ser ut :)
 Är relativt nöjd med ryggen iaf, men lite större lats skulle inte skada va? (något år gammal bild)

Dagens pass:

* 2 set chins, blev sur för jag var så svag så blev bara 2 set!
* 2 set latsdrag, blev sur igen för att jag var så svag...
* 1 set chins med semisupinerat(knogarna utåt) grepp
* 2 set latsdrag med smalt grepp sittande på knä

* 5 set sälrodd, skön övning som även denna gång!
* 2-3 set "serratuspress över huvet"
* 4 set baksida axlar i maskin
* 2 set baksida axlar i Cable

* 3-4 set insida underarmar i cable

Vid 18,30 ska jag träna fotboll, eller jag ska vara med och löpa ute lite.. löpa amok :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0