Snart kommer bilder...

Fortfarande inte internet :( Rolig jag är som alltid börjar varje inlägg med det... not!

I söndags tränade jag fotboll  på konstgräs, det är riktigt skoj med fotboll faktiskt! Även fast mitt knä är bra nu så känns det att det sliter en del på kroppen.. Nu vill jag inte låta för nöjd men som en läkare sa sist jag var inne för någon skada "Du är för stark för din mjukdelar i kroppen" Därför sliter det lite.. Men jag tycker som sagt det är väldigt skoj så om jag får vara relativt skadefri ska jag fortsätta att lira i år!

Sen blev det ett pass utsida axlar och mage på kvällen.. Provade hantellyft åt sidan med lite tyngre vikter och gick inte hela vägen upp (gick så långt jag klarade typ).. Kändes mycket i utsida och så kopplade jag ur trapsen mer tycker jag!

Igår blev det ett benpass, började med baksida sen superset lite i de båda tjejmaskinerna och avslutade med några köttiga set i bensparken...

Idag: Massage av Ann-Cathrine http://www.abyfriskvard.se/ 
Skönt och välbehövligt!

Imorgon: Övre bröst och axlar! 14,30 börjar passet och jag längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0