Bra vecka på gång :)

Idag jobbar jag till 21, träningsledigt alltså och en chans för dom viktigtaste musklerna, utsida axlar, att växa!
Tyvärr har jag inte internet hemma nu och så kommer jag vara borta några dagar så dåligt med bloggande, men läs gärna gamla inlägg, vissa är riktigt bra måste jag säga själv :D
Och kommentera gärna :)

Imorgon åker jag till Sthlm för att träffa ST, Rasmus och lilla Emme! Emme är min systerdotter som fyller 3veckor imorn, ska bli jätteroligt att träffa henne! och dom andra med såklart lite :P Åker bil upp med mamma så får även umgås med hene en del oxå :)

Även ett gympass inplanerat med Mathias, bröst axlar blir det! Och på tisdag stannar jag i Lkpg och gästtränar där, blir ett ryggpass med AC på Nautilus! Sen jobb onsdag, torsdag sen kommer P och hundarna på besök i helgen, ska bli jättekul att träffa dom oxå :) Blir en del gulligull men även träning.. Räknar med benpass på torsdag och ett axel+magpass på fredagen innan jag ska slarva LITE på fredagkvällen ;)
Och nästa söndag har jag tänkt att träna fotboll, på konstgräns i Rimforsa.. Om knät är bra!
Några fikor inplanerad oxå och det är ju alltid trevligt!!

Men nu ska jag göra lite nytta på jobbet, fixa frukost, äta frukost sen skotta snö (cardiopass tänker jag då!)


Kommentarer
Postat av: Sus

Bra att det är mycket snö, vi andra vill ha så lite snö som möjligt att skotta:)

2010-01-10 @ 08:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0