Billiga kosttillskott..

Idag kunde jag äntligen träna igen, fan så gut! Trodde jag skulle vara klen idag med tanke på omständigheterna, blev ju en hel del slarvande ihelgen... Men kände mig STARK, vikterna var lätta, bra pump och bra återhämtning!
Började med hantelpress, första lutningen:

* 46kg * 8 reps, 49kg* 4 reps, 49kg* 4 reps.. sen 3 set på andra, sen 2 set lutande bänk.. 2-3 set hantellyft framåt, 6 set utsida axlar.. situps med rep, hängande benlyft...

Började som sagt med Halodrol igår, andra dagen idag alltså och det står på förpackningen att full effekt blir efter 4-7 dagar så det här kan bli RIKTIGT bra... Funderade lite på hur mkt jag äter/dricker/sväljer kosttillskott för på en dag och räknade ut ungefär hur mycket det blir (räknade på ordinare pris på allt, vissa grejer har jag fått på köpet eller billigare)

* Only one advanced 1/2 tablett: cirka 1,50kronor
* Omega 3, 4 kapslar: 4 kronor
* ALA 1 kapsel: Cirka 1 krona
* 15gram whey 80: cirka 2 kronor
* 40 gram Night pro: 8 kronor
* 1 zinktablett: 1 krona
* 2 dl gainer: cirka 10 kronor
* 3 st hemotropin: 20 kronor
* 3 stycken halodrol: ca 30 kronor
* 30 gram RAGE: cirka 16 kronor

Totalt: 93,50kr/dagen!
Det är alltså VÄRDET av alla kosttillskott jag tar på en "Normal träningsdag" men det mesta har jag fått billigare än ordinarie pris och vissa grejer gratis.. men nästan 100kr om dagen, det är inte normalt... Kom ihåg, en än gång, det är träningen, kosten och vila/återhämtningen som är viktigast även fast kosttillskott fyller sin funktion :)

Det behövs inte kosttillskott för 100kronor om dagen för att bygga en sån där kropp, men det är lättare att uppnå det man vill med hjälp av kosttillskott... och är man kär i kosttillskott så är man, men låt det inte gå till överdrift! Kommer från rätt person ja ;)

Kommentarer
Postat av: Sus (Alex)

Kan jag köra samma pass 2 ggr/dag istället för 1 pass?

Hälsn Alexander

2010-02-10 @ 00:05:21
Postat av: Ekbjörn

Hej, nej du bör låta dom musklerna du tränat vila minst 48 timmar efter du tränat dom, tänk på att det är under vila dom växer ;) Förutsatt att du äter bra!

2010-02-10 @ 22:04:33
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0