Stark som en (Ek)björn!

 Min före detta underbara älskling  Amber var tvungen att tas bort idag pga sjukdom :(  Det är jättetråkigt, hon va så fin! Men hon kommer få det bra i "himlen"

Pingisturningen på jobbet idag, kul! Vi var 3 stycken och vann ungefär lika många matcher, men jag körde ju självklart inte mitt bäst ;)

Gymmet, underbart: Övre bröst, axlar, mage
Tänkte jag skulle klara en 2a på 52orna i först lutningen... 5e dag halodrol, det verkar vara nåt typ av mirakelmedel faktiskt :D

* 49kg* 6 reps, 52kg*4 reps(hjälp sista), 52kg*3 reps
* Andra lutningen, 44kg* 5reps, 44kg*4 reps
* Sned bänk, mycket lutning i smith: 100kg* 5 reps, 70kg*12 reps
* Axelpress stång: 50kg*8 reps, 60kg*5 reps, 60kg*4 reps, 50kg* 10 reps

Hade för övrigt träningsvärk i triccarna (!!!) inför dagens pass... Anledningen till det är förmodligen att jag körde rätt tungt i baksida axlar igår och då tenderar man lätt att koppla in triccarna!

Sen blev det utsida axlar, mage...

Anledningen till att jag inte skriver med hela passet vilka vikter jag kör på är att dels orkar jag inte hålla reda på vikterna ett helt pass sen är det rätt oviktigt(!) vilka vikter jag kör på i tex mage, sen blir det så jävla mycket dravvel som inget orkar läsa :P


 Snart sommar igen hörde jag?

Kommentarer
Postat av: Antabus krallmannen

synd med amber :( väldigt fint hund. /Anton

2010-02-12 @ 23:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0