Köttigt ryggpass!

Rygg+axlar idag, var nästan själv på gymmet idag.. lite tråkigt men blev extra mycket fokus på träningen! Körde chins med vikt idag och passet så ut typ:

* Chins 10kg * 12reps, 15kg*8reps, 20kg*6reps, 25kg*4reps+0kg 4 reps
* Smala latsdrag 2 set

* 4 set baksida axlar liggande på bänk
* 2 set baksida axlar enarm CC

* 4 set rodd
* 1 set seated row
* 1 set "ny övning"

* 2 set ryggres
* 2 set Nedre del rygg maskin

* 3 set underarmar med stång på bänk

 Under(bar?) arm !

Idag har jag jättemycket träningsvärk i vaderna, lite skumt eftersom jag inte tränat dom direkt, men är förmodligen efter min löptur på bandet igår och att jag tränade ben i söndags.. Lite smått tränngsvärk i benen idag, i axlar+bröst från igår och börjar känna lite i ryggen med,särskilt baksida axlar,  nästan överallt med andra ord... Härligt :)
Halodrolen gör att man lättare får träningsvärk och tycker jag märker av det lite... På torsdag ska jag beställa mer Halodrol så det räcker 3 veckor till :)



Kommentarer
Postat av: Anders

Jättebra blogg! Skulle vilja veta lite om bulk, deff och liknande. När och hur länge man ska ägna sig åt vad. Tacksam för svar :D

2010-02-24 @ 17:07:00
Postat av: Anonym

Tack!

Absolut, jag ska skriva ett inlägg om när och hur länge man kan ägna sig åt vad :)

2010-02-24 @ 20:18:49
Postat av: andersson

cut & bulk är ju bara onödigt när du kan vara slicad året runt utan att bulka sig fet? :)

2010-03-03 @ 21:25:15
Postat av: Ekbjörn

Ja du har rätt, onödigt att bulka sig fet, men svårt att hålla sig helt slicad eller hur? Jag lägger på min ett par kg fett offseason, mer är onödigt

2010-03-03 @ 22:54:03
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0