Brontosaurus

Sovmorgon idag lite, skönt.. sover inte lika bra nu när ja är förkyld och idag är sista dagen med hemotropin (som påverkar sömnen positivit) ska hålla upp nån månad sen köra igång med det igen.. Imorgon blir det ryggpass vid 12 och sista dagen med RAGE, sen blir de uppehåll med kreatin.. blir intressant hur mycket jag tappar i vikt nu (vätska)

 Att jag har mage att lägga ut en sån här bild!

Var nere med Robin och Danne idag, jag körde stepmaskin 10 min, cykla 5min träna mage sen step igen högt tempo 10min.. Mage och lite cardio alltså! Blev en promenad i horn på ca 30min, men fan va värdelöst att vara ute när det blåser kallt!

Var på "möte" med fotbollslaget oxå, det vi snacka mest om var att vi behöver mer folk på träningarna, bara hör av er om ni vill komma o träna med oss :) Blev även fika såklart, F:et i HHIF står ju för fika :D

 Mina råttor har tittat en del på OS och är nu sugna på att börja med curling, men jag säger till dom är det är sopigt...


Kommentarer
Postat av: Anna ST

hihi sopigt... :)

2010-02-19 @ 09:17:11
Postat av: Ivona

Alltså... Hahaha! De där små söta.. Kul att se att de lever fortfarande!

2010-02-19 @ 11:15:28
URL: http://ivonapavlov.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

Kul att någon fatta det roliga ST :)

Hehe ja Ivona, dom lever och mår bra! Dom har fått tillökning i familjen nu oxå och är 6 stycken.. dom ligger här i fönstret bakom mig och ser så nöjda ut :P

2010-02-19 @ 11:20:17
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0