20 chins!

Tränade vid 12,30 idag, tänkte ge dom där töntiga chinsen en sista chans... och klarade äntligen 20!! Sista var väl inte helt ok men ändå, 20 chins :D

 Med det här ryggen klarade jag typ 15 chins, nu klarar jag 20 chins.. större starkare sommaren 2010 ;)

* 1 set chins, 1 set med 15kg vikt, 1 set vanligt
* 2 set semisupinerat grepp
* 1 set vanligt+ ett set omvänt

* 3 set baksida axlar med hantlar
* 3 set baksida axlar i pecdec

* 5 set sälrodd
* 2-3 set serratuspress

*5 set baksida lår

Sista dagen med RAGE idag... men har fortfarande mitt kära halodrol! Imorgon jobbar jag till 12,30 sen åker vi till Oldvillage och tar lite kort, dels till oss själva och dels bilder på oss som dom ska ha på gymmet där :P
Blir ett lite jazzpass axlar oxå :)
Söndag blir det fotboll om min äckliga tå är bra då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0