Annorlunda intervallpass

Blev först 10minuter på stepmaskinen, löpbanden var upptagna... Körde intervall, högt tempo nån minut sen lite lugnare, asjobbigt! Sen stretchade lite, ja det behöver jag :)

Sen 2*5 minuter på löpbandet: Jogging, springa, jogga, gå, springa osv... Första 5 min hade jag lite lutning oxå, jobbigt även det!
Hem och åt atletmat: Lax, potatis, grönsaker, knäckebröd, kesella med vitlök :) Sen tog vi en nästan timmes promenad!


 En av mina råttorna har varit ute på promenad, idag gick han stavgång och tyckte det kändes bra, han förbrände tydligen massa fett idag och känner sen as-fit ikväll! Jättekul för honom ju :P


 Sissen.. söt, saknar...


Imorgon får jag hem en ny leverans Vemma - världens första nyttiga energidryck... Någon som är intresserad? Borde alla vara... hör av er :)

Jobba på Hessleby imorgon, sen till Horn för att gå promenad med killen jag är stödkompis åt, sen besöka mina föräldrar, ST och Emme är kvar så dom får jag ju givetvis oxå träffa! Sen blir det fotbollsträning, gräspremiär!
Jag är nog inte ensam om att tycka att gräs är MYCKET bättre än grus...

Kommentarer
Postat av: Ivona

Nej nej! Inte tången hahaha :P

2010-04-07 @ 21:44:22
URL: http://ivonapavlov.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

Haha jojo tången :)

2010-04-07 @ 21:58:33
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Intressant.. hur pass mycket konc.frukt innehåller den som jag förstått är någonslags energishoot/vitaminshoot??



... tänker bara på den stakars levern..

2010-04-08 @ 21:58:30
Postat av: Elin

Vad duktig den där råttan verkar va! Måste va korta stavar!

2010-04-08 @ 22:31:53
Postat av: Till anonym

Du behöver nog inte vara orolig för levern när du dricker nyttigt.. Däremot sliter ALLA tillskott i form av piller eller tabletter hårt på levern. Ta kontakt med Per för mer info om produkten ifråga.



MVH

2010-04-09 @ 01:13:36
Postat av: Ekbjorn

Ja alla mina råttor är duktiga, det är atletråttor och den har korta stavar :)

Som sagt, ingen fara med levern! Hör gärna om dig om du är intresserad

2010-04-09 @ 13:27:24
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0