Raka marklyft...

Skönt benpass igår, började med raka marklyft som är en ny favoritövning faktiskt, kör med lite bredare ben så jag kopplar in adductorerna (insida lår) lite mer.. Träningsvärk idag och det kändes när jag tränade fotboll idag, annars skönt att lira och slippa vara bakis idag! Inte för att jag brukar bli så jättebakis men känner sig ju alltid slö dagen efter...

Var på fest nykter igår som sagt, hos Danne i Södra Vi på förfest sen på pumpen... Det var skoj!

 Emme och ST är i Horn nu över påsk så idag har jag gullat lite med den lilla söt bebisen :)

Ikväll kan det bli ett pass på gymmet oxå.. mage och eventuellt lite biccar och/eller underarmar!

Nu är det dax för "Feed the machine" !

Kommentarer
Postat av: Anna ST

Vilken söt bäbis. Världens sötaste månne?

2010-04-05 @ 19:31:07
Postat av: Smulan

Ser att du fortfarande tränar lika mkt... ;)

Hoppas allt är bra med dig...

Nice blogg du har...Ta hand om dig...Kram...

2010-04-05 @ 22:51:31
Postat av: Ekbjörn

Ja ST det är hon ju :)



Jo det blir en del träning :) Det är bra me mig, själv då Smulan? Tack! Detsamma, kram :)

2010-04-06 @ 11:09:51
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Smulan

Mkt bättre nu faktiskt! :) Mkt jobb, som vanligt, längtar till sommaren då det blir 3v semester i ett mkt varmare land... ;) Ge en puss till Enzo från mig... Kram!! :)

2010-04-06 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0