Underbar helg - träning är mycket här i livet, men inte allt :)

Detta inlägg kommer vara i princip helt icketräningsrelaterat, det kommer handla om min helg så om du inte vill läsa om det får du sluta läsa nu :)
Jag var ledig i fredags så då blev det lite jazzning och fika och sånt sen åkte jag upp till stan. Vi var hos CM, partygänget bestod av mig, CM, Matsa ez, Acke, Marty och Jörbo. Jättekul att träffa Jörbo, han var med och festa förr men har inte varit med på förton typ.

Vi skulle bowlat men det var nån klantskalle (jag hyser inte agg :) ) som hade bokat fel dag så vi tog en öl där bara sen åkte hem till CM igen. När vi gick ut gick alla förutom jag och Jörbo in på NH, vi hade inget studentleg
:( så vi hamna på Platens, men det va trevligt för jag träffade Malmberg som jag inte heller träffat på förton och så var AC där med sina väninnor och AC är allltid kul att träffa :) Sov skavfötters med EZ i soffan, mysigt ju :)
 Festande förstör träningen som alla vet, men det är roligt och sköter man sig i övrigt så förstör det inte så mycket. Försök att äta någorlunda dagen efter även om ni kanske inte mår så bra! Eftersom det här är en seriös :P träningsblogg så rekommenderar ja självklart alla att avstå från rusdrycker ;)

Lördag: Till kisa och åt pizza med Anna och Åke, det blev en del bus där hehe det va roligt :)
Sen hem och vilade.. vidare till Nitin där Acke och Nitin redan börjat förfesta lite! Lilla gosiga Enzo var hemma oxå, så sööt! Sen kom JB förbi oxå.. Sedan drog vi busgrabbar till Pumpen. Innan vi åkte och när jag kom hem på natten drack jag protte! Varför kanske nån undrar? För att som alla vet förstör alkohol musklerna lite men för att "spara lite" så brukar jag dricka lite protte oxå :) Hej jag är extrem, ja det är jag :P
Riktigt skoj på pumpen! Härliga människor där :) Sedan drog vi till Nitin igen på efterskalv, jag, Acke, Nitin och Ronja och så lilla Enzo med såklart :) Hem vid 3tiden
 Underbara Enzo som man bara vill gosa ihjäl sig med :)

Söndag: Nitin ringer 20 i 10, efterfesten fortsätter kan man säga, vi åker till Vby och äter på Kina. Blev en del "bakfyllebus" :) Sedan åkte jag till Kisa och tränade inomhusfotboll, jag har inte tränat nån kondition sen i augusti så orken tröt lite men gick bättre än jag förväntat mig! Kom ihåg att man ALDRIG ska träna bakis (Jag lever som jag lär, oftast... )

 I nästa inlägg ska jag skriva om kombinationen att spela fotboll och bygga muskler. Under eftermiddagen har jag tagit det lugnt. Hjälpt CZ med träningsprogram förut. Det är en kille som är riktigt seriös med sin träning och kost, det ska bli intressant att följa han utveckling, han skriver oxå en träningsblogg: http://czamorano.blogg.se

Nu ser jag fram emot att träna och vara seriös igen under kommande vecka! Har inte planerat träningen helt än, men nästa pass blir på tisdag iaf, imorn ska jag till tandläkaren :( sen jobba...

Livet är inte bara en fest, det är en dans på rosor oxå :)
Tack alla för en väldigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0