Träna tillsammans

Träning om en timme, ska dricka kaffe och äta ett par mormorbullar nu som uppladdning, sen tar jag en portion creatine complete och en påse med animal pack (Det är olika piller och ser lite suspekt ut, men är alltså kosttillskott!) Idag tränar jag med Ivona http://ivonapavlov.blogg.se och samtidigt tränar C.Z http://czamorano.blogg.se  dock inte i Vby utan i Hfred, men nästa vecka kanske vi kör något pass ihop! Imorgon tränar jag med Tom och nästa vecka är Alf tillbaka ifrån en veckas ledighet så då kör vi nog något pass! Kan även bli Lkpg och träna med CM på friskis!
 
Imorn ska jag nog vara hundvakt åt lilla enzo :) Det här är från en dag i somras när han badade för första gången! Kan på tal om det bli simning någon gång framöver, det är rätt skönt och bra träning! (bygger naturligtvis inte muskler på samma sätt som att träna på gym men är bra för rörligheten, fettförbrännande och kondition om man håller bra tempo!)

Återkommer ikväll efter jobbet och skriver då om ?
Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0