Träningsuppehåll ett par dagar...

 
Tränade bröst (lite) axlar (mycket) och mage idag! bra "tryck i bitarna" tycker jag :) Nu blir det nog inte träning förns tisdag tror jag.. Eller beror på vilken/vilka dagar jag ska festa i helgen.. tränar aldrig samma dag eller dagen efter fest! Men på söndag kanske det blir fotbollsträning inomhus, det är en annan sak :) Man bör inte träna fotboll bakis, men mycket man inte bör eller hur? Måndag kan jag inte träna för då ska jag till tandläkare sen jobba :S Men är bra att ta lite längre (4dagar) uppehåll ibland!

Fotboll på söndag som sagt, eventuellt... Var i gymnastiksalen idag med en kille som jag är stödkompis åt, han körde hinderbana och jag peppade honom! Provade att spela lite fotboll och kändes inget i knät.. så jag hoppas det håller på söndag! Jag gillar att spela fotboll men det frestar på mina knän och förstör lite av muskelbyggandet om jag spelar för ofta..

Tänkte skriva lite generella kosttips ikväll, men tar det imorgon under dagen istället!
Men bara kort: Sträva efter att äta 2 lagade mål varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0