Jobbhelg... vatten är viktigt!

Lördagkväll och jag sitter och skriver om protein istället för att vara ute och festa eller hemma och mysa eller något annat normalt en lördagskväll, men anledningen är att jag jobbat till 21 och börjar 07,00 imorgon och är därför kvar på jobbet inatt... Gått bra idag, spelat mycket Xbox FIFA2010 med en klient, askul ju! Lirat lite pingis oxå.. ska sova nu snart, men först ett litet tips bara:

Kom ihåg att dricka tillräckligt, (nej, nu menar jag inte supa) jag tänkte på vatten :)
Dehydrering (uttrorkning) leder till hämmad fettförbränning och hämmar även anabolismen, så kom ihåg att drick! (i måttlig mängd självklart!)
 Drick som sagt tillräckligt med vatten annars blir du så här konstig :P

Kommentarer
Postat av: Erik

kan inte du lägga upp en veckas kost i bloggen? vad o hur mycket man ska äta i måltiderna.

2009-10-18 @ 23:04:23
Postat av: Ekbjörn

Javisst, men hur mycket man ska äta under en dag skiljer ju ganska mycket beroende på vad du har för mål med träningen (deffa ner sig eller bygga) och hur ofta du tränar, och hur vältränad du är.. Mycket som spelar in alltså!

2009-10-18 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0