Bilder från mitt rygg/baksida axlar -pass!

Läste precis i nya body att 36% av alla killar ljuger om hur starka dom är på gymmet :) hehe tokigt va?
Jag kan inte komma på nån gång när jag ljugit om det men förr när allt handlade om hur mycket jag vägde la jag nog gärna till ett kilo ibland kan jag erkänna! Ett kilo bara :)
Nu för tiden bryr jag mig inte så mycket om vikten, jag väger ca 83kg (morgonvikt) och har ca 7% bf (kroppsfett)

 blev mycket fokus på baksida axlar idag och den här övningen är väl inte världens vackrast :P men den tar riktigt bra tycker jag :) Bra kontakt med musculus deltoideus pars posterior!

 Körde rodd med en arm i taget idag, var riktigt gut och körde här på 70kg och det syns ju att fåntratten tar i för kung och fosterland!

Notera att det var väldigt lite folk på gymmet idag annars hade jag inte vågat ta dessa bilder, jag är pinsam nog som lägger ut dom här!

Som jag sagt innan, variera gärna träningen! Det blir roligare så och om man kör samma jämt så vänjer sig musklerna vid ett visst arbete och växer därför inte på samma sätt. Men det är inget måste att ändra övningar varje pass som jag visst gör :)

Och återigen, om du inte gillar att träna på gym så hitta någon motionsform som passar dig! En klient sa idag att han inte gillar att stå och lyfta vikter, han är hellre ute i skogen och bär stockar! Så varför inte gå ut och bära lite stockar :) Passa på att plocka lite bär då oxå, det är ju massa antioxidanter i :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha riktigt söta strumpor måste jag säga ;)

2009-10-30 @ 15:41:48
URL: http://hannaarosell.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

Ja eller hur :) blått är flott :P

2009-10-31 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0