Atletliv kräver mycket tid och planering...

Träningsvärk i bröst axlar idag, skönt :) Jobbat kväll, kom hem för nån timme sen.. sen åker jag till jobbet imornbitti och sover över och jobbar till söndag 21.. Nog om det, det jag tänkte skriva lite kort om är vad jag äter och hur mycket jobb det är med det, inte för att klaga eller verkar nöjd utan bara för jag känner fört :)

Det jag fixar ikväll då: En frukostdrink till imorn, 3dl havregryn, blåbär, 15gram protte shwy 80 och 3dl mjölk, äter frukost igen på jobbet, 3mackor och nåt ägg, sen mat på jobbet (på helger får jag äta maten där) typ halv 1, sedan på eftermiddagen 15-16 nån gång 2-3mackor, sen 18-19tiden en "keselladrink" (kesella och funlight mixat!) sedan slutar jag 21 då äter jag mat (ris+tonfisk+grönsaker) som jag har med mig, sedan vid läggdax en kvällprottedrink (nightpro) och lite mandlar...
Söndag: Frukostdrink, sen frukost på jobbet som dagen innan, mat på jobbet 12,30 och mackor 15-16 typ, sedan mat på jobbet 17,30, eventuellt några mackor 19-20tiden.. slut jobb 21 till gymmet - preworkoutdrink: aminosyror+kolhydratspulver+kreatin - efter passet gainer...
Det jag måste fixa ikväll är alltså: 2 frukostdrinkar, en keselladrink, en kvällsprottedrink, en preworkout och en gainer
Blev ett rörigt inlägg och lite ointressant(?), men jag måste sova nu...Protte+mandlar först bara! Återkommer imorgon och skriver om protein tror jag :)

Sömn: Återhämtning och utsöndring av tillväxthormon = hypertrofi= muskeltillväxt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0