PT-utbildning och framgång i deffandet!

Fick frågan om min PT-utbildning, ni kan läsa om den på http://www.pt-school.com/
Jag gick steg 1 hösten 04 och steg 2 våren 05 så utbildningen ser lite annorlunda ut idag men är i princip samma.

"Personal Training Schools utbildning Licensierad Personlig Tränare (LPT) är den mest omfattande och heltäckande utbildningen för dig som vill jobba som Personlig Tränare. Det är också en av de första och mest kända utbildningarna i världen för Personliga Tränare, och högt ansedd även långt utanför Sveriges gränser."

Fick min "kvällscardio" när jag hjälpte Alf att flytta förut, bar lådor! Hade tänkt att gå med men blir så sent, ska nämligen upp vid 7 imorgon och ut och gå innan jobbet vid 9... sen ska jag gå en halvtimme på rasten imorgon..

Nu ska jag steka grönsaker som jag ska äta ihop med kycklingen imorgon, kycklingen som förövrigt var riktigt starkt kryddat med cayenepeppar (stavas det så?) starka kryddor höjer ju som ni vet termogenesen och således förbränningen en aning... Sen ska jag fixa kvällsdrink, aminosyror till imorgon och kvargdrink till jobbet... Det är ett jäva styr med det här men "It´s all worth it"

Körde axlar och mage idag på förmiddagen, märker av att jag kommit under 7% nu för linjerna på axlarna börjar komma fram och den där ådern på magen :D dessutom sitter byxorna lite slappare i midjan.. Tänk att jag märker så mycket skillnad på bara några hekto, men träningsfreakfaktorn är vädligt hög och då är det väl så antar jag :)


Kommentarer
Postat av: Mossa

Hej!



Jag undrar om du har nagot tips pa hur mossor kan trana?



Tack pa forhand!



Mossan

2009-11-28 @ 03:52:23
Postat av: Ekbjorn

Hej Rackolina :)

Du är rolig du :)

2009-11-28 @ 13:44:31
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0