Kosttillskottberoende?

Nu sitter jag o laddar för ett benpass som blir om en timme typ! Var i Horn förut och hämtade ut ännu mer kosttillskott.. så nu måste jag ha 2 skåp med tillskott :P Det ni ser är bland annat: Gainer, proteinpulver, kvällsprotein, två olika sorter kolhydratspulver, aminosyror, kreatin, preworkout-produkter, vitamin/mineraltabletter, koffein, ala, omega-3, rosenrot, olika sorters bars, färdigblandat protein mm  

Behövs allt detta när man tränar? Absolut inte, MEN det mesta av det behövs om man vill få ut maximalt av sin träning på ett smidigt sätt! Kom ihåg att kosten alltid är nummer ett och kosttillskott är, just det kostTILLSKOTT :)

 Rätta tillskottskåpet :)

Träning, kost och vila är det viktigaste när det gäller att bygga muskler eller bränna fett, för att få ut det sista är kosttillskott bra, men om du ska använda något så bör du veta vad det är och vad det gör i kroppen :)

 Extraskåpet med grejer :)

Blev lite sugen på ett ny preworkoutprodukt som kommer till Sverige nu i december, men väntar nog ett tag med den.. känns som jag har grejer ändå nu!

Kommentarer
Postat av: Mathias Persson

Blir du sponsrad med tillskott att prova eller? Hur mycket pengar ligger i det där skåpet egentligen?

2009-11-27 @ 09:55:53
Postat av: Ekbjorn

Nej tyvärr blir jag inte sponsrad men det vore ju inte dumt :) Ja allt är väl värt en miljard typ :P

Nej jag vet inte men rätt mycket...

2009-11-27 @ 20:51:32
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0