Jag saknar...

Jag saknar att träna på gymmet, var flera år sen jag tränade nu eller en vecka drygt iaf! Jag tränar ALDRIG gym dagen efter jag druckit men funderar på att göra att undantag idag och gå dit och köra en extremt lugnt jazzpass och bara dutta lite, bara så jag får PUMP i musklerna! Men jag får se, tränade fotboll förut idag oxå, det var skoj idag, en aning bättre träning än förra söndagen eller vad säger ni busgrabbar? :)  Men jag fick ont i ländryggen.. har asont, hoppas jag kommer ur sängen imorn!

Jag behöver massage ikväll igen, please någon ? :)  Jag bjuder på en timmes PT-träning!

Igår blev det en promenad i solskenet med Martin på förmiddagen sen en ner till ICA med Ivona på eftermiddagen. Firade Mamma igår som föll år, det var trevligt och så fick jag reda på en läsare, min moster Anja :) Jag blir alltid glad när jag hör att någon läser min blogg men det kändes extra kul, fortsätt att läsa Anja!

Vi lagade kycklingsallad igår, jag tyckte vi skulle ta en ärta och resten kyckling men det blev inte så... Blev massa olika grejer i, gott blev det! Vi hade något jättekonstigt i oxå, alfagroddar (heter det så?) och det tyckte jag var kul :P

På kvällen blev det lite festande, först här sedan pumpen.. och som ni vet förstör alkohol fettförbränningen lite men jag kom på en smart grej: Om man är full så rör man sig ju mer (gör man väl?) och då förbränner man ju mer :D Kompenserar ju inte riktigt men ändå...
 Jag vet, jag är inte frisk för fem öre...





Kommentarer
Postat av: Ivy

Nää du är lite gullig.. och sjuk :) Hoppas inte mössen mådde dåligt efter att hänga vid ditt öra. hhaha.

2009-11-23 @ 18:18:04
URL: http://ivonapavlov.blogg.se/
Postat av: Ekbjörn

haha tack! (?) Dom mådde ASbra av det :P

Vart är min deffkompis i dessa defftider?

2009-11-23 @ 21:08:38
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0