Händelserik och härlig dag!

Har mycket att skriva känner jag men ska försöka begränsa mig! Har varit 2 annorlunda dagar på jobbet igår och idag, ska inte gå in så mycket på det, men det är ett väldigt varierande jobb jag har och det är kul! Idag har ja åkt runt neråt i Småland med en klient på olika ärenden :) Sedan hem och ta en tuppis sen blev det gymmet, rygg/baksida axlar så jag började som vanligt (3e el 4e gången) med chins och idag tänkte jag klara 17 och det gjorde jag (ok, 16 och 3/4 då) sen blev det lite fler chins med olika grepp, baksida axlar, ryggresningar och sen några övningar jag inte kan nåt namn på! Hjälpte även sångaren i "From This Moment" (http://www.youtube.com/watch?v=X0nuXNJnKNg) att "få kontakt" med baksida axlar. Återkommer om att "få kontakt" senare :)
 Det lär nog bli lite badande v.49, här är från visfestivalen förra året då jag badade i en liten barnpool vi hade med så jag till slut blev grön i ansiktet. otäckt. det är alltså inte hulken ni ser på bilden...

Sedan hem en sväng, vidare till Horn där Acke och jag bokade utomlandsresa fredag 4e dec :D Grand Canaria såklart! Blir deff från och med Måndag veckan innan! Sen åkte jag till gympasalen och lirade innebandy med grabbarna, det är riktigt skoj och riktigt jobbigt! Tyvärr är inte min kondition så sexig, men jag ska försöka vara med och spela innebandy eller fotboll minst 1 gånger i veckan iaf! (förbättrar förvisso inte konditionen så mycket med hjälp av ett konditionspass i veckan, men lite gör det iaf!)
Sen åkte jag till gamla lägisen och hämta lite bröte igen.. sen hem och åt ihjäl mig, dubbla träningspass kräver extra mycket mat!
 I somras när tog jag med Enzo hem till Anna och dom där Enzo fick leka med Elsa (leka=försöka sätta på!)

Skriver nog senare igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0