PB i legcurl och vill ni läsa om??

Tränade ben förut vid 11, det är ju fantastiskt när man får riktigt bra tryck i benen :) Satte faktiskt PB i leg curl, körde en 6a på 55kg, har aldrig provat 55kg innan ... det är inte så mycket men med tanke på att mina hamstrings (baksida lår) är nästan obefintliga så är det rätt hyffsat!

 Nu har jag förvisso tränat upp baksida lår lite, men det är ju direkt några 80lår man går runt med :P

Avslutade benpasset med 10 min på stepmaskinen!
Gainer efter träningen och nyss spagetti+köttfärsås, blir snart en tuppis sen 2 hela ägg + ett antal äggvitor typ 15,30 sen pingismatch och fettmätning vid 16 :) Hem och laga kycklingsallad, fifaturnering vid 19 sen en promenad i afton! En prottedrink mellan fifa och promenaden me såklart!

Kära läsare, vad vill ni läsa mer om? Är det för mycket tjat om min jävla deff? Det är bara den här veckan med deff kvar för denna gång :) kommentera gärna och kom med förslag vad jag kan skriva om eller göra annorlunda för att det ska bli mer intressant! Fick lite konstruktiv kritik häromdagen från LKGP-Y på inlägget "Olika grejer för att variera träningen och chocka kroppen!"  Läs gärna det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0