Preworkoutprodukter <3

Träningsvärk i mitten av ryggen idag, nice! Körde rygg igår, började med chins som vanligt.. sen blev det inga "tunga" övningar utan lite mer duttarövningar men det var för jag var inte helt i form igår.. Tror dock det är bra med lite andra övningar ibland och inte bara hardcoreövningar!  Variation...

Nu vid 10 ska jag träna övre bröst (som jag mer och mer inser att jag beöhver MER av!) axlar och mage.. sen jobb..
Fixade sallad förut, idag var jag så seriös att jag till o med la i tomater som jag inte tycker om alls, jag tänkte att det kanske är något i tomater som mina muskler vill ha(?) och då ska dom få det :)



På lördag ska jag äntligen börja med preworkoutprodukter och det blir alltid en liten nytändning i träningen då man ökar lite i styrka, orkar träna lite hårdare och återhämtar sig lite fortare!

* Första 5 dagarna kör jag uppladdningsfas med kreatinmonohydrat för att höja kroppens nivå av kreatin, då kommer jag inta ca 5gram flera gånger under dagen (6-8 gånger). Innan och efter träningen sen under resten av dagen blandat med kolhydratspulver med tillsatt ALA. Både de snabba kolisarna och ALA ökar effekten av kreatin.

* Samtidigt och under cirka 3 veckor framåt (har bara en halv burk typ) kommer jag innan och under träning inta: V12 Magnum som bland annat innehåller kolhydrater, mineraler, kreatin, amiosyror mm

Det här är ju självklart lite överdrivet men låter ju onekligen jävligt coolt: "Colossal strength and Muscle Gains Beyond the Status Quo"

Efter v12 är slut kommer jag nog köpa Rage limited edition som verkar väldigt intressant!

Ha en bra dag och vecka på och utanför gymmet :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0