130 i bänk, 7,4% offseason

Kort inlägg: Tränade bröst axlar idag med Dennis och CZ... Bra pass tycker jag!

Fettmätning på alla 3!
Dennis hade gått upp från 8,8 sist till 9,7% nu, mycket slarv i jul tydligen :)
CZ hade minskat från 8,5 tilll 7,7%, mycket bra jobbat, han har varit superstrikt! http://czamorano.blogg.se

Jag hade gått upp från 6,9%, som jag hade innan jag åkte utomlands för nästan en månad sen, till 7,4% nu
Jag gissade på 7,2-7,3%.. känner ju min kropp rätt bra vid det här laget! Kommer förmodligen gå upp lite till under januari men ska hålla mig under 8% iaf!

"Maxade" lite i bänk idag oxå för skojs skull, kör bara bänk typ 4-5gånger/år.. För 3 år sedan tog jag 140kg men då körde jag det regelbundet..Provade på 120kg först idag och det var lätt, 125 var lätt och 130 ganska lätt :)
135 var för tungt dock men ska prova igen om en månad tänkte jag!

130 i bänk efter 10års träning är föga imponerande men som sagt, jag kör inte bänk och det är på grund av symmetrin på bröstet.. behöver mer upptill!


Kommentarer
Postat av: CZ

Nu kör vi som f*n imorgon!! :D

2010-01-01 @ 15:33:06
URL: http://czamorano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0