Wild chips

Idag åkte jag och Levi till Horn för att hälsa på farmor och farfar och för att titta på Horn när de spelade match. 
Matchen slutade 2-2, en aning snöpligt då horn ledde och de andra kvitterade i 95e minuten, då det egentligen inte skulle varit fem minuters tillägg... 
Jag har alltid gillat att klättra 🙈
Idag fick jag hem en låda med Wild chips - min nya samarbetspartner ☺️ Väldigt proteinrikt, gott och smidigt! Ta med på utflykten, ha i träningsväskan och ta efter träning, ta med utomlands eller bara ät istället för chips . Möjligheterna är oändliga.. jag fick även några recept med jag ska prova, de går alltså att använda i matlagning med ☺️
"Ett snacks gjort på lättrökt, torkat och flingat kött från älg, hjort och ren.

Wild Chips är en delikatess i snacksformat och ett smidigt mellanmål med hälsokostprofil på en och samma gång. Wild Chips finns att köpa på chark/deliavdelningarna hos Ica, Coop och Hemköp samt hos Mathem.se.

Torkat kött är ett naturligt och hälsosamt mellanmål som ger långvarig energi och snabb mättnadskänsla.

Torkningen innebär i korthet att vätskan reduceras och därigenom koncentreras smaken och näringsinnehållet. Genialt, enkelt och helt naturligt.

Wild Chips är nyckelhålsmärkt och har tidigare kontrollerats och godkänts av Hälsokostrådet.

Wild Chips passar perfekt för människor som vill hålla vikten under kontroll.
Mycket proteinrikt, fettsnålt och innehåller inget socker eller andra kolhydrater" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0