uteträning

Igår var jag på Pontus militärträningspass i Linköping ☺️
💪
idag var en sån där dag med perfekta omständigheter runt passet . Tina och Levi gick till öppna förskolan några timmar så behövde inte stressa iväg eller hem🙉 Det var sol Så jag gick till ån för att dricka pwo (som jag för övrigt tycker borde heta Peo istället eftersom det ändras till det VARJE gång jag ska skriva pwo! ) http://muskelbygget.se/sv/prestationshöjare-pwo/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F4135
 
Sen tog jag en halv portion gainer - snabba kolisar innan passet💪 Sen gick och köttade bröst och axlar. Fanatiskt! Sen en tuppis på gräsmattan.. Ikväll höll jag ett fyspass ute för folk i Horn. Jag tror de var uppskattat. Imorgon kör vi inomhus igen ☺️ För er som bor i horn eller i närheten så är ni självklart välkomna! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0