Dubbla pass och massor tid ute😎

Igår tog jag en morgonpromenad. Vid 12 började jag jobba , vi spelade fotboll nån halvtimme sen tränade jag mage och underarmar.
 
Jag sov jouren på jobbet och gick upp strax innan sju och tränade rygg vid sju 💪 Efter de så avnjöt vi en frukostbuffé på Scandic
Sen åkte vi till Johannelund och var där med Jens och Madde och Ellen och hade mys! Och, och , och tydligen 🙈
Levi gillade att bada...
Och jag frös satan!
 
Nu ska ni bloggläsare få något ☺️ Om ni använder hashtagen #ekbjörnonlinecoach på Instagram och är intresserade av Ekbjörn tvåveckors.. Så får ni hela 40% rabatt hela veckan! Skriv bara att ni läst bloggen när ni kontaktar mig 👍 ([email protected]
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0