En vecka deff...

I tisdags jobbade jag på Folåsa och tog en liten rast för att åka till Horn och föreläsa. Jag använde mig av både Powerpoint och lite prylar. Jag pratade i ungefär 40 minuter och de kändes bra. Det svåra var väl kanske att alla där inte var jätteintresserade (tror jag inte?) eftersom en del kom mest för att se Zlatanfilmen som var efterått..
Om två veckor är nästa föreläsning, mer info om det asap. Igår Vimmerby och Horn som vanligt. Ett köttigt benpass på Träningshuset. Idag en dag med famlijen och hemmajobb nu på kvällen.
Ska köra en veckas deff nu som jag började med igår och det känns bra men har varit hungig ett par gånger idag och riktigt sugen på godsaker men klarat av att stå emot även om jag tänkte MÖRDA nutellaburken förut...
#Ekbjörnonlinecoach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0