Rhodos ❤️

Igårmorse flög vi till Rhodos. Tina jag och Levi såklart. Vi flög redan vid 06,00 och bodde på hotell på Arlanda, gick upp vid 03,15 så sömnen blev fuckad. Idag har vi sovit bra och haft en skön dag! Jag passade på att träna förut när levi sov. Jag gick ner till stranden med mitt gummiband och körde först 20 armhävningar, 20 baksida, 20 utsida axlar och 20 chrunches, sen 30 av varje upp till 50.. Skulle spelat fotboll också men blev inget idag tydligen så jag simmade ett par längder men tröttnade snabbt och gick och åt glass istället 🙉
 
Behöver du hjälp med kost- och träningen? Nu eller efter sommaren? Behöver du hjälp att nå dina mål? ekbjorn.se - 
Ekbjörn onlinecoach på Facebook - kontakt - [email protected] - tveka inte att höra av dig, både om du vill ha hjälp nu eller senare eller bara Undrar över hur ett upplägg kan se ut☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0