🐴

Igår var jag i Vimmerby och fikade massor, med alla med stödkompisar samt ihop med gänget som ska hålla pass i Vimmerby ☺️ Jag var även på Åby spa i horn på zonterapi, riktigt nice. 
Välkomna! 
Sen höll jag pass i Horn som vanligt på onsdagar. Välkomna på de passen också, nästa är på onsdag igen. 
Min träning såldes, i tisdags tränade jag axlar sen spelade vi beachvolley. Jag var rätt sopig den dagen, jag mådde konstigt och hade stress. Vissa dagar blir så och de är inte alltid jag lever som jag lär.. Oftast gör jag det dock 🙈
idag var vi i trädgårdsföreningen med Levi sen tränade jag rygg på actic. Skön.. T💪
Imorgon blir det Liseberg. Igen lite! 
 
#ekbjörnonlinecoach - Ekbjörn onlinecoach på Facebook 💪

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0