En dag med bästa❤️

En heldag med Levi där vi varit ute större delen av dagen. Först en sväng på stan i vagnen, hem och åt sen en tur till trädgårdsföreningen där vi sov en stund och lekte
Sen gick vi hem och åt och sa hejdå till Tina som skulle iväg sen tillbaka till trädgårdsföreningen för att leka. Sen hem och åt igen🙈
Sen gick vi ut ytterligare en gång, till stångebrofältet och tittade på militärträningen där. 
Sen hem och åt en sista gång och badade innan de blev nattning...
 
❤️
Man skulle kunna tänka sig att de här skulle bli ett Levi-inlägg bara men nejdå☺️ jag kom att tänka på alla promenader jag gått idag. Inte långa men många och de bränner lika mycket fett med små spontana promenader som långa inplanerade så kallade power walks. "Måste gå en timme i snabbt tempo för att förbränna något" ehh du förbränner även om du ligger stilla, givetvis i mindre mängd men ändå. Det här allt eller inget-tänket ställer till det igen. Vi är alldeles för svart eller vitt när de gäller mycket. Självklart bränner du mer om du går en timme än en kvart men fyra kvartar blir mer veterligen en timme och då förbränner du lika mycket som en timmes promenad... 
 
Idag har jag inte tränat och då minskar jag ner på kolhydrater en aning (när jag deffar) . Notera att jag skriver En aning, jag sänker aldrig ner dom mycket. Idag har jag ätit: fil+protein och proteinmusli. 3 kokta ägg. 3 stekta ägg, potatis och massor spenat. 250 g vaniljkvarg. Lax, spenat och bulgur. En prodpud och lite jordnötssmör. Sen blir de en kaseinproteindrink och eventuellt lite mer jordnötssmör. 
 
Kom ihåg tävlingen på Ekbjörn onlinecoach Facebook☝️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0