Nystart med träningen☺️

Idag var min första dag på gymmet efter årets semestervecka från träning. De har varit en vecka med rejäl katabol verksamhet minst sagt. Massor muskelnedbrytande alkohol i helgen och en något slarvig kost resten av veckan. Har väl ändå ätit ok efter helgen Men inte haft fullt fokus på att jag får i mig tillräckligt med protein osv eftersom jag inte har tränat. De brukar bli nån sån här vecka och efter den veckan brukar träningssuget och viljan är äta bra vara större än nånsin☺️
Dagen till ära så körde jag igång med Kreatin oxå. De var länge sen. Innan passet idag blev de en fet drink: en halv portion butcher - pwo, 30-40 g vitargo - snabba kolisar - snabb energi och högt inuslinpåslag -anabolt i samband med träning, en portion aminosyror och en portion presttionshöjande Kreatin. Till det arginie för extra pump och ala - en stark antioxidant som skyddse kroppen och som kan öka effekten av kreatin👍
Formen på benen finns men nu ska massan ökas💪 Mätte Omkrets idag och kollade vikten osv. Jag kom även på en idé om hur jag ska lägga upp träningen! Enkelt faktiskt. Varannat pass ben och varannat överkropp. Armar och mage gör jag som vanligt med, tränar då och då.. Överkroppspasset tänker jag att Jag Lägger fokus på lite olika muskler vid varje pass men att jag ändå kör allt samt avslutar varje (eller nästan varje) pass med att träna på att göra korset i ringar💪
idag körde jag mycket axlar och lats. Nästa pass som blir om några dagar kanske blir ner bröst tex, eller vad jag känner för. För mig funkar det inte att ha tex måndag, onsdag, torsdag x kilo, x set, x reps. Jag kör de jag känner för så mycket jag vill, när jag vill och vill jag ha progression på en muskel eller flera så vet jag att jag får fokusera mer på dessa på gymmet samt se till att äta bättre, stressa mindre och sova bättre. Nu hoppas jag att jag kan Lägga mycket fokus men ibland är det annat som är viktigare och då prioriteras det☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0