Nöjda kunder😃

Nu är de förmodligen de allra största lågsäsongen på hela året, förutom kanske mellan jul och nyår för då gör de ju inte träna eller äta bra 🙉 Men jag har ändå ett tiotal kunder som jag hjälper och som sköter sig bra och är tacksamma trots årstiden. Vissa av dom äter helt strikt och får givetvis bra resultat och vissa har fått lov att fuska lite men är ändå nöjda. Ibland går de flera dagar utan att jag får någon feedback, då blir jag orolig trots att jag vet Att jag gör så gott jag kan. Jag gör ju inget fel de dagarna såklart utan de är bara att ingem skriver om just de då. Nu har de dock varit ett par dagar då flera skrivit positiva kommentar och då blir jag oerhört glad ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0