Juiceförsäljning och bakfylla

I lördags stod jag på hornmarken och sålde juice ☺️ tanken var att dels sälja lite såklart men även att marknadsföra företaget och sen kul grej att prova på. Sålde lite sämre än jag räknat med. Folk är oroliga och rädda för sånt de inte sett förut och om de är nyttigt kan de vara farligt. Men en bra erfarenhet ☺️ På kvällen festade vi hos Acke med gamla gänget 🙉 Det var trevligt men satte sina spår.. Otroligt bakis och känner faktiskt av de fortfarande idag😝 Sjukt! Alkohol är inte bra ☝️
Igår var Johan här så vi tränade ihop sen åkte vi och jobbade ihop på Folåsa. Första passet på nån månad där där, kul att vara tillbaka! körde lite fotboll med grabbarna och så ☺️
Idag är Levi-dag och ikväll ska jag träna med Jens. 
 
I veckan kommer hända grejer på hemsidan - Ekbjorn.se och jag kommer även försöka skiva mer om träning, kost och så vidare här på bloggen och inte bara på vad jag och Levi gör som de varit mycket fokus på sista tiden känner jag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0