Kul jobbdag. Igen

Idag var jag familjen på fm. På em till Vimmerby där jag tränade med stödkompis. 
 
Vins med chikt... 
 
Rantelhodd.
 
På kvällen var jag i horn, först hos mina underbara föräldrar sen i gympasalen och tränade Horn hycklinge IF, laget som kommer att vinna sin divison 5-serie i år.
De kämpade på riktigt bra på de olika stationerna som innefattade bland annat: upphopp, dra en kompis pä stora mattan, utfallasten med ett uppehåll mitt i och försök att nå tremeters-markeringen, passa boll, springa på mattan, olika magövningar och massor annat ☺️ Vi avslutade passet med att jag pratade om kosten och dess betydelse för prestationen som fotbollsspelare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0