Bra träningsvecka

Förra veckan blev en optimal träningsvecka i mina ögon. Egentligen vill jag träna ALLA muskler flera gånger i veckan men det är bara att inse att jag inte kan det. Men förra veckan blev de iaf två pass axlar och två ben.
 
* Måndag: Ben på Actic
* Tisdag: Bröst och axlar på Actic
* Onsdag: Rygg på Träningshuset
* Torsdag: Ben på Campushallen
* Fredag: Vila
* Lördag: Axlar på jobbet
* Söndag: Beachvolley på beach Arena
 
Jag har ätit bra och sovit bra och att i stort sett varje dag ha sovmorgon och "sova till man vaknar" är guld värt!
 
Den här veckan öppnades starkt med ett Yogapass på Actic följt av ett kort ryggpass!
Yoga känns lite lol kan tyckas, man är ju inte specialgraciös direkt men med tanke på den lugnande effekten yogan har samt den rörlighetsträning den medför så tycker jag det kan vara bra att träna ibland :)
Imorgon ska jag på HIIT-pass på militärträning Linköping sen på onsdag blir det något pass i Vimmerby och torsdag Actic igen.
 
Nyligen köpte jag en ny PWO från muskelbygget:

http://muskelbygget.se/sv/prestationshöjare-pwo/produktvisning/?item=prod_prod-s1%2F4135

En PWO innehåller flera olika prestationshöjande ämnen. Det som är extra bra med just den här är den höga dosen av pump-produkter vilket ger extra bra tryck i bitarna under passet! Lovely
 
Nu har jag jobbat färdigt för idag. Eller kanske inte. Skriver nån och frågar något och jag har tid så svarar jag såklart :) Nu blir det lite studier innan vi ska titta på vänner. Jag läser atm om fysiolgi. Förut läste jag om genetik och träningsresultat. Vi vet ju att genetiken spelar roll för träningen men jag har inte hört nåt om hur mycket. Siffran som anges i de här materialet är 25%. "Klientens genetiska arv står för ca 25 procent av träningseffekterna vilket är ganska mycket" Det är mycket men inte tillräckligt för att nån som INTE har bra gener ska kunna skylla på det...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0