4 dagar på jobbet

Jag har som bekant flera olika jobb. Jag tänkte på hur varierande det är och tänkte här berätta om fyra dagar jag jobbat: torsdag-söndag.
 
• Torsdag: hemmajobb. Skickade träningsfilmer, gjorde ett hemmaträningsschema, uppdaterade ett kostschema, mejlade och "chattade" med kunder. Var iväg en sväng på kvällen och gjorde ett par fettmätningar. 
 
• Fredag: Folåsa 12-23,30. Bra stämning på avdelning. Såg tre filmer, spelade lite pingis och FIFA. Har inga rastar men har ändå rätt att gå ifrån (så länge allt är lungt och jag är i närheten) några minuter och då passar jag på att svara på meddelanden från kunder. 
Ett exempel på hur en konversation med en kund ser ut☺️
 
• Lördag: Kontaktpersoner i Vimmerby, var och tittade på fotboll inomhus först med en kille sen med en annan, sen fika på stan med en kille sen en biltur. Även sådana här
dagar passar jag på att svara på meddelanden när tillfälle ges.
På kvällen var jag i Horns gympasal där jag ska hålla fyspass med HHIF från och med onsdag.
 
 •Söndag: Folåsa- tusenpoängare med en ungdom tillsammans med Jens. Till Örebro och badade på gustavsik. Riktigt skoj och att dessutom få åka med Jens som jag ändå gör sådana resor med på fritiden! Givetvis passade vi på att gästträna innan vi åt gott och åkte hem.
Idag är jag ledig, nästan.. Lite Hemmajobb måste göras såklart annars är de full fokus på bebis 🙉
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0