Levi❤️

Igår höll jag pass för HorN Hycklinge IF igen och på tisdag ska jag hålla föreläsning för laget med anhöriga. I horn. Är DU intresserad av att komma så hör av dig☺️
💪
 
Min träning sista tiden: i söndags axlar på jobbet, i måndags ben på actic. Fick bra träningsvärk eftersom jag jag körde utfall samt att jag körde hiptrust riktigt tungt. Tisdag vila, igår rygg i Vimmerby och idag axlar och vader på actic. 
Mycket tid med Levi som är mer fantastisk än nånsin! 
Vi är måttligt roade när vi tvingas var med i tvättstugan... 
❤️
Nu spikmatta, en sista koll på mejlen / konversationer så jag svarat på allt idag . På hemsidan Ekbjorn.se står svar inom 12 timmar, de borde stå 1-2 timmar.. Eller ännu snabbare ☺️
Kom ihåg att gilla Ekbjörn oblinecoach på fb och hashtagen #ekbjörnonlinecoach ☝️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0