Ekbjörn onlinecoach

igår jobbade jag från 15 sen sov jouren och slutade imorse. Träning och en sväng till simhallen igår på jobbet så det blev en bra kväll ☺️ Idag har jag varit med Levi och tina hela dagen men även hunnit med en del jobb: Två nya kostupplägg fixade, två uppdatering på kostscheman och totalt kontakt med 10 kunder om olika grejer. Helt fantastiskt att få hjälpa andra människor att må bättre! 
 
Passerade 1000 likes på sidan igår och det känns kul!
 
Ibland sitter han mittemot när jag jobbar och ibland Kryper han omkring på golvet här. 
 
Min träning känns bra atm. Har tränat lördag, söndag, måndag. Vila idag, träningshuset imorgon, actic torsdag och x-force förmodligen på fredag 💪
 
Från och med onsdag nästa vecka ska Tina och jag ta en sund vecka utan massa mackor och utan chokladbollar till frukost som är standard just nu🙉

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vilken sötnos!

2016-02-10 @ 11:13:12
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0