Tränat fotboll mm

Ligger atm med höften/övre lår på lilla spikmattan (har en stor och en liten) . Jag jobbade förut och var och tränade fotbolle i horn, de gick rätt bra men tror jag sträckte mig när vi sköt. De small till och jag trodde först lårbenet gick av😁 Hoppas de går över snart. De var kul med fotboll! 
igår tränade jag ben i Vimmerby. De är alltid skönt. Nästan iaf. Jag höll även pass i horn på kvällen. Åtta tappra , inte lika många som de brukar vara men folk är tyvärr rädda för regn. Oro.
 
några av övningarna vi körde: höftlyft med gummiband runt benen, slå på däck, välta däck, böja fjäder och knäböj med vikt☺️
Upplägget på passen är liknande varje gång men jag varierar passen från gång till gång. Jag gillar själv variation och tänker att andra vill ha de bara för de är kul och dessutom ger bättre resultat 👍
På FM var jag Jens Ellen och Levi på Leos lekland. Levi är  riktigt nöjd där🙈
#ekbjörnonlinecoach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0