Potatisdiet❤️

Stjätte dagen igår på potatisdeffen ☺️
 
Det här var de godaste jag ätit på länge faktiskt, även innan deffen alltså. I och för sig uppskattar man saker på ett annat sätt under diet. Klyftpotatis (med kryddor) i ugn, stekt kycklingfilé och en sås gjorde av kvarg, sambal olelek, vitlök och krydda 🙉
Sen mitt "vanliga " mål med äggvita och potatis ☺️
Dagens laddning potatis 💪 goda Leanders Östgöta potatis. 
Dagens matlådor. Utöver de här äter jag frukost (fil, proteinpulver och proteinmüsli (frebaco) samt kvarg och protein ikväll. Aminosyror innan träning och gainer efter👻

Kommentarer
Postat av: CR

Kan du inte köra ärtdieten?

Svar: 😂 jag skulle dö... Bättre Fidde provar 😉
Per Ekbjörn

2016-04-06 @ 20:32:47
Postat av: Andreas

Tjena! Intressant blogg! Undrar om du kör samma träningsprogram som innan potatis diet?!

Svar: Hej! Tack :) Jag kör inget direkt träningsprogram utan försöker mest se till att de inte går gör lång tid mellan jag tränar varje muskel :) (förutom armar och mage som tränas rätt sällan) . Sen konditionsträning beror på hur ofta vi spelar fotboll på jobbet och när jag får med mig folk att spela beachvolley :)
Per Ekbjörn

2016-04-21 @ 16:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0